Faq's

Hieronder het antwoord op enkele veelgestelde vragen:

1. Hoe plaats ik een bestelling?

U kunt een bestelling plaatsen via onze webshop, u dient dan het gewenste  product in uw winkelwagentje te leggen en de onderstaande stappen te doorlopen:

  1. Selecteren van verzendwijze
  2. Goedkeuren Algemene Voorwaarden
  3. Selecteer betaalwijze
  4. Invoeren van verzendgegevens
  5. Controleren van de order
  6. Versturen van de order

U kunt uw bestelling ook doorgeven per telefoon: 0182-586670, of per mail: info@zittenenliggen.nl.

2. Welke betaalmogelijkheden zijn er?

U kunt online op de volgende wijze betalen:

  • Paypal
  • Ideal
  • Per bank / giro overmaken
  • Betalen bij afhalen/bezorging
  • Onder rembours

Als u uw bestelling per telefoon of per mail heeft gedaan, dan heeft u de keuze uit de volgende betaalwijzen:

  • Per bank / giro overmaken
  • Betalen bij afhalen
  • Betalen bij bezorging (mobiele pin aanwezig)
  • Paypal

3. Wat zijn de verzend- en bezorgkosten?

Alleen de accessoires en enkele kleinmeubelen kunnen per pakketpost verzonden worden. Wij hanteren de tarieven van TNT post:

  • 0-10 kg    € 5,- (mits niet hoger/langer dan 100 cm)
  • 10-30 kg  € 10,-

Alle overige meubelen worden door onze eigen bezorgservice afgeleverd. Hiervoor hanteren wij een bijdrage afhankelijk van het aantal kilometers gerekend van Gouda tot uw woonplaats. Wij bezorgen de meubel(s) tot in uw woning.

Woont u in Gouda, dan rekenen wij geen bezorgkosten.

De bezorgkosten zijn als volgt ingedeeld:

  • Van 0 t/m 25 kilometer € 20,00
  • Van 25 t/m 75 kilometer € 40,00
  • Van 75 t/m 125 kilometer € 60,00
  • Van 125 t/m 200 kilometer € 80,00

De bovenstaande bezorgkosten worden na uw bestelling extern (als extra) berekend en bij aflevering contant, of per pin aan de chauffeur betaald.

Bij bestellingen boven de € 2.000,- hanteren wij speciale tarieven, neemt u hiervoor contact met ons op via het telefoonnummer 0182-586670. U kunt de goederen na bestelling ook bij onze winkel afhalen.

4. Verkopen jullie ook cadeaubonnen?

Ja, wij verkopen cadeaubonnen in vrijwel ieder gewenst bedrag (minimaal € 10,-). Deze bonnen zijn onbeperkt geldig en kunnen op al onze producten ingewisseld worden. Op verzoek kunnen we deze bonnen leuk inpakken om cadeau te geven.

5. Wat is mijn bedenktijd?

Na levering van het product heeft u de mogelijkheid de aankoop te ontbinden gedurende 14 dagen. U dient het product dan in originele staat en verpakking aan ons te retourneren. Zie voor meer informatie artikel 6 van onze Algemene Voorwaarden.

Let op: voor maatproducten, dit zijn producten welke speciaal voor u besteld en gemaakt worden in de door u gewenste kleur, maat, of materiaal, gelden andere voorwaarden m.b.t. uw herroepingsrecht. Zie voor meer informatie artikel 6 en 7 van onze Algemene Voorwaarden.

6. Wat is de levertijd?

Na ontvangst van uw bestelling nemen wij binnen enkele dagen contact met u op over de te verwachten levertijd. Deze varieert per product.

7. Mijn product heeft een defect, wat te doen?

Voor de snelste afhandeling bel naar het telefoonnummer: 0182-586670. U kunt ook een mail sturen naar verkoop@zittenenliggen.nl met d

aarin een omschrijving van het defect, eventueel onderbouwd met foto's. Wij nemen dan binnen enkele dagen contact met u op over de mogelijkheden om het defect op te lossen.

8. Hoe kan ik mijn product retourneren?

Na levering van het product heeft u de mogelijkheid de aankoop binnen 14 dagen te retourneren. Wij verzoeken u vriendelijk de retournering vooraf bij ons te melden via het mailadres verkoop@zittenenliggen.nl. U dient het product daarna in originele staat en (indien mogelijk) in de originele verpakking aan ons te retourneren. Zie voor meer informatie artikel 6 van onze Algemene Voorwaarden.

9. Waar vind ik jullie Iban en/of Bic gegevens?

Klik hier voor onze betaalgegevens. U vindt deze onder ons emailadres aan de rechterkant.