Klantenservice

Aan- of opmerkingen

Heeft u een aan- of opmerking over onze website, service, of producten, of heeft u een tip, dan is deze altijd welkom. Stuur een e-mail naar verkoop@zittenenliggen.nl en dan zullen wij deze gebruiken ter optimalisering van onze bedrijfsvoering.

Klachten

Bij Zitten en Liggen draait alles om tevreden klanten. Mocht u onverhoopt toch een klacht hebben over uw bestelling of onze service dan horen wij dat graag. Stuur een duidelijke omschrijving van uw klacht, eventueel onderbouwd met foto's, naar verkoop@zittenenliggen.nl, u krijgt van ons binnen 14 dagen een ontvangstbevestiging met daarin de termijn waarbinnen wij de klacht verwachten af te handelen. Vaak zal dit binnen de gestelde 14 dagen zijn, maar soms is het wenselijk de klacht via de leverancier, of fabriek te laten lopen en dit neemt vaak iets meer tijd in beslag. (zie ook artikel 14 van onze Algemene Voorwaarden)

 Mocht u er desondanks niet met ons uitkomen dan ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.

Geschillen

Geschillen worden behandeld volgens artikel 15 van onze Algemene Voorwaarden:

"Geschillen tussen de consument en de ondernemer over de totstandkoming of uitvoering

van overeenkomsten met betrekking tot door deze ondernemer te leveren of geleverde

producten en diensten, kunnen, met inachtneming van het hierna bepaalde, zowel door

de consument als de ondernemer worden voorgelegd aan de Geschillencommissie

Webshop Keurmerk via info@keurmerk.info"

 

Zie voor meer informatie over dit onderwerp artikel 15 van onze Algemene Voorwaarden, of ga naar de website: www.keurmerk.info